L – jak Ludzie w hotelarstwie

L – jak Ludzie – to cykl rozmów z hotelarzami, którzy są pasjonatami gościnności.

Ewa Trytko, szefowa służby pięter w Przystań Hotel&Spa, pracuje w hotelarstwie od 22 lat. Dlaczego, za co to lubi, co sprawia jej w tej pracy najwięcej przyjemności? O tym posłuchacie w kolejnym odcinku mojego cyklu rozmów z hotelarzami, „L – jak ludzie” – odcinek #3.

Mówiłyśmy o różnicy między usłużnością a służalczością i na czym ona polega, czego Gość może oczekiwać od służby pięter. Zwróciłyśmy uwagę na sposób traktowania pań pokojowych i na to, czy warto być miłym. Pani Ewa dała też Gościom kilka rad dotyczących pobyt.

Więcej już nie zdradzę – obejrzyjcie rozmowę i dajcie mi znać, jak się Wam podobało https://youtu.be/78CQjpxV_dI

Violetta Hamerska – Hotel Experience – nowy kanał na YT

To pierwszy kanał dla pasjonatów gościnności – hotelarzy oraz gości hotelowych, którzy chcą na bieżąco podnosić wiedzę z zakresu hotelarstwa (gościnności). Rozpocznij subskrypcję https://www.youtube.com/channel/UCqAjjCMxOEf6CkfPf6fma6Q

Serdecznie zapraszam 🙂

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress

Pin It on Pinterest