Oferta audytów i szkoleń - Violetta Hamerska

Oferta audytów i szkoleń

Guest Experience, czyli audyty hoteli z perspektywy zadowolenia gościa

W skład audytu wchodzą:

  • Rzetelna ocena na podstawie autorskiego kwestionariusza wybranych działów wg jakości usług, ciągłości procesu oraz ogólnych wrażeń z pobytu, w tym ocena kluczowych osób w obsłudze
  • Analiza SWOT produktów i usług
  • Raport z pobytu wraz z rekomendacjami działań budujących zadowolenie gości oraz omówienie wyników

Warsztaty z doskonalenia jakości obsługi, czyli Guest Experience w danym hotelu dla całego zespołu obsługi.

W programie warsztatów:

  • Praktyczne i sprawdzone narzędzia do natychmiastowego zastosowania
  • Studia przypadków i dzielenie się wiedzą
  • Budowanie ciągłości procesów
  • Elementy tworzące wartość dla gości – praca w grupach
  • Komunikacja werbalna i niewerbalna, czyli psychologia obsługi i sprzedaży
  • Reklamacje, skargi i zażalenia – praktyczne sposoby radzenia sobie w sytuacjach trudnych i konfliktowych

Audyt przed wprowadzeniem nowości w hotelu

Analiza SWOT z punktu widzenia zadowolenia gościa

  • nowych pakietów w hotelu
  • nowych produktów w hotelu

Analiza nowego menu w restauracji hotelowej

  • sprawdzenie, czy wpisuje się w obecne trendy kulinarne
  • ocenienie dopasowania do potrzeb różnego typu gości

W moich audytach wskazuję także miejsca (usługi), przez które uciekają pieniądze i w których jest niewystarczająca jakość obsługi.

Ceny za audyt są ustalane indywidualnie. Zamów bezpłatną wycenę pod adresem: etirez@etirez.pl

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress

Pin It on Pinterest