Zaproszenie dla hotelarzy – pasjonatów gościnności

 

Zaprojektuj doświadczenia dla swoich gości!

 

Tworzenie wartości, mapowanie wrażeń i nowoczesne projektowanie usług hotelowych.

Otoczenie firm jest coraz bardziej niepewne, złożone i nieprzewidywalne. Ten stan nazwano VUCA WORLD, czyli świat wielobiegunowy: Volatible, Uncertain, Complex, Ambiguous, czyli Zmienność, Niepewność, Złożoność, Niejednoznaczność. Usługi hotelowe są także częścią tego świata VUCA i przed hotelarzami stoją duże wyzwania, by skutecznie  wyróżnić się na rynku, zostać zapamiętanym i sprawić, by goście wracali do tego miejsca. Violetta Hamerska

 

Wiosenna edycja HPD skupi się właśnie na temacie tworzenia wartości i unikalnych wrażeń dla gości, które można zaprojektować w taki sposób, aby tworzyły punkty styku, które będą kontrolowaną interakcją przez hotelarza.

Jeśli brzmi to dla Ciebie ciekawie, albo intrygująco i chcesz zobaczyć w szczegółach, co się za tym kryje, to zapraszam Cię bardzo serdecznie do Krakowa na moje wyjątkowe wydarzenie, czyli EDUMOTIONS (edukacja, emocje relacje).

Będzie niezbędna teoria, ale tym razem będzie dużo czasu na ćwiczenia i pracę w grupach. Będziemy pracować nad przygotowanymi zadaniami i w praktyce będziesz poznawać podstawowe narzędzia z Service Design (projektowanie usług), które od razu będą do zastosowania w Twoim hotelu.

Tym razem zamiast kanap i foteli będą… stoły do pracy w grupach, ale zapewniam Cię, że będzie równie dobra energia, dobre emocje i nauka na luzie, bez spinki.

Ta forma edukacji (praca w grupach warsztatowych) bardzo mi się sprawdziła, bo angażuje uczestników, pozawala na szeroką wymianę doświadczeń, interakcję i poznanie innych hotelarzy poprzez współpracę nad zadaniami. To formuła spotkania, w której nie ma stanowisk, a jest przede wszystkim człowiek i możliwość zbudowania dobrych relacji.

Będzie też sporo zabawy, bo w ten sposób można się też uczyć, będzie „mała” grywalizacja, nagrody dla najlepszych zespołów projektowych na zakończenie, a wieczorem (to w końcu maj) – będziemy zwiedzać Kraków z otwartego busa, by wieczór zakończyć na kolacji integracyjnej w restauracji hotelu Galaxy. Hotel Galaxy jest partnerem i gospodarzem tego wydarzenia.

 

To wydarzenie jest dla hotelarzy – pasjonatów gościnności, którzy chcą:

  • dowiedzieć się, jak szybko i skutecznie odpowiadać na zmieniające się potrzeby gości i tworzyć usługi dające im wartość (wyższa rentowność)
  • nauczyć się, jak mapować wrażenia, tworzyć punkty styku i spójności doświadczeń by zwiększyć zadowolenie gości i doskonalić obsługę (poprawa wskaźników zadowolenia gości)
  • wykorzystać projektowanie usług hotelowych do koncentracji na odbiorcy/gościu, zwiększyć sprzedaż, wzmocnić zaangażowanie i motywację personelu hotelu do współpracy i otwartości (myślenie procesowe, praca zespołowa, odpowiedzialność)

 

Czego oczekuję od uczestników?

  • otwartości i entuzjazmu na warsztatowe metody nauki (praca w grupach, ćwiczenia, zadania do wykonania, itp.)
  • chęci nauki poprzez doświadczanie, dzielnie się wiedzą oraz otwartości na nowe relacje zawodowe
  • współpracy, zaangażowania, dystansu do siebie, luzu i poczucia humoru

Jeśli spełniasz powyższe kryteria, to czekam na Ciebie w Krakowie, więc zgłoś się bez wahania, bo liczba miejsc jest ograniczona. Jeśli masz dodatkowe pytania, to napisz: etirez@etirez.pl

Pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia,

Violetta Hamerska

P. S. Zapraszamy firmy, które chciałyby zostać PARTNERAMI MERYTORYCZNYMI wydarzenia: etirez@etirez.pl

Bieżące informacje o wydarzeniu możesz śledzić na moim profilu na FB i wydarzeniu. Kliknij poniżej w ikonę FB.

PROGRAM – HOTELOWY POWER DAY – 11 MAJA 2020

9.00 – 9.30 – powitalna kawa i rozmowy

9.30 – 10.00 – oficjalne powitanie, omówienie planu dnia i przedstawienie partnerów wydarzenia oraz mentorów Service Design

10.00 – 12.00 – wykład inauguracyjny, wprowadzenie do warsztatów, podział na grupy i ćwiczenia (cz.1)

12.00 – 13.00 – lunch, rozmowy i networking

13.00 – 15.00 – teoria i zadania w grupach pod kierunkiem mentorów Service Design (cz.2)

15.00 – 16.00 – długa przerwa na kawę i rozmowy

16.00 – 18.00 – praca warsztatowa (cd.) pod kierunkiem mentorów Service Design, prezentacja wyników prac oraz nagrody dla najlepszych zespołów oraz podsumowanie, refleksje i podziękowania dla uczestników

 

Zgłoszenie – pobierz, wypełnij i wyślij zgłoszenie: etirez@etirez.pl
Zgłoszenie – HOTELOWY POWER DAY – 11 maja 2020 <<< pobierz >>>

Korzyści z udziału będzie bardzo wiele, bo to wydarzenie relacyjne i merytoryczne.

Oto 3 główne korzyści dla Ciebie z udziału w 4. edycji HPD:

  • Dowiesz się jak w praktyce tworzyć wartości, by goście byli zadowoleni i wracali do obiektu (większa sprzedaż)
  • Poznasz w praktyce poprzez ćwiczenia 3 narzędzia do tworzenia usług i produktów, które dają wartość dla gości (wyższa rentowność)
  • Nauczysz się nowych sposobów pozyskiwania gości, które oparte są na tworzeniu relacji i emocji

Jeśli masz pytania, to napisz: etirez@etirez.pl

Zgłoszenie – HOTELOWY POWER DAY – 11 maja 2020  <<< pobierz >>>
Warunki udziału

Koszt udziału w HPD to wykłady, ćwiczenia oraz kawa (+ inne napoje) i przekąski dostępne przez cały dzień na sali, w tym lunch.

Koszt udziału dla aktywnych hotelarzy i właścicieli hoteli:

  • 490 zł netto (602 zł z VAT) – luty i marzec
  • 590 zł netto (725 zł z VAT) – kwiecień i maj

Pozostali uczestnicy:

  • 1490 zł netto (1833 zł z VAT) – luty i marzec
  • 1590 zł netto (1955 zł z VAT) – kwiecień i maj

Kolacja i wieczorne zwiedzanie Krakowa

  • 135 zł netto (166 zł z VAT) – aktywni hotelarze i właściciele hoteli
  • 290 zł netto (423 zł z VAT) – pozostali uczestnicy

Uwaga!

  1. Dla osób indywidualnych – możliwość rozłożenia kosztów uczestnictwa na raty.
  2. Dla firm – zniżki w zależności od liczby osób oraz poziomu współpracy z organizatorem.
  3. Dla uczniów i nauczycieli szkół hotelarskich – specjalne ceny po wysłaniu zapytania.
Masz pytania? Napisz: etirez@etirez.pl
Zgłoszenie – HOTELOWY POWER DAY – 11 maja 2020  <<< pobierz >>>

 

Jeśli chcesz wziąć udział w HPD, to czekamy na Ciebie w Krakowie, więc zgłoś się bez wahania, bo liczba miejsc jest ograniczona. Jeśli masz dodatkowe pytania, to napisz:etirez@etirez.pl

Zgłoszenie – HOTELOWY POWER DAY – 11 maja 2020 <<< pobierz >>>

Pobierz zgłoszenie i wyślij na adres: etirez@etirez.pl

Noclegi – specjalne ceny dla hotelarzy w hotelu Galaxy (wysoki sezon w Krakowie) – liczba pokoi w specjalnej cenie – ograniczona:

  • Cena specjalna za pokój standard do pojedynczego wykorzystania –  400 zł brutto/doba  – cena 350 zł brutto/osoba  
  • Cena specjalna za pokój standard dla 2 osób –  440 zł brutto/dobacena 390 zł brutto/doba 

Rezerwacja noclegów – hasło dostępne po rejestracji u organizatora: individuals@jordan.pl 

Hasło do rezerwacji podamy po zgłoszeniu się na konferencję. Email: etirez@etirez.pl

Strona hotelu: https://galaxyhotel.pl/pl  

Do 4 edycji Hotelowy Power Day w Krakowie zostało:

Dzień(s)

:

Godzina(y)

:

Minut(y)

:

Sekund(y)

15 + 6 =

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress

Pin It on Pinterest