Zaproszenie dla hotelarzy – pasjonatów gościnności

 

Jak zaprojektować doświadczenia gość po Covid – 19?

 

Wykłady i warsztaty. Praca w grupach on line.

Dwa dni unikalnych doświadczeń dla hotelarzy

 

Otoczenie firm jest teraz wyjątkowo niepewne, złożone, zmienne i nieprzewidywalne. Ten stan nazwano VUCA WORLD, czyli świat wielobiegunowy: Volatible, Uncertain, Complex, Ambiguous, czyli Zmienność, Niepewność, Złożoność, Niejednoznaczność. Usługi hotelowe są także częścią tego świata VUCA i przed hotelarzami stoją duże wyzwania, by stworzyć ofertę dopasowaną do nowych potrzeb gości w czasie Covid – 19.

 

4. Edycja HOTELOWY POWER DAY ON LINE skupi się właśnie na temacie tworzenia wartości i unikalnych wrażeń dla gości, aby stworzyć nowe doświadczenia, które zbudują relacje i lojalność gości w nowej rzeczywistości.

Jeśli brzmi to dla Ciebie ciekawie, albo intrygująco i chcesz zobaczyć w szczegółach, co się za tym kryje, to zapraszam Cię bardzo serdecznie  na moje wyjątkowe spotkanie hotelarzy on line, czyli EDUMOTIONS (edukacja, emocje relacje).

Będzie niezbędna teoria (wykłady) i będzie praca warsztatowa w grupach, czyli chat roomach. Będziemy pracować nad przygotowanymi zadaniami i w praktyce będziesz poznawać podstawowe narzędzia z Service Design (projektowanie usług), które pomogą Ci przygotować nowe oferty i usługi zgodnie z potrzebami gości w tych trudnych czasach. Przygotuję jak zwykle intelektualne “take away’e” jako moje rekomendacje.

Każdy z elementów tych dwóch dni został przeze mnie przemyślany, sprawdzony z personami i starannie zaprojektowany, bo projektowanie usług i doświadczeń to moja pasja.

 

Zapewniam Cię, że na tym Hotelowym Power Day’u będzie równie dobra energia, pozytywne emocje jak na moich wydarzeniach w off line oraz nauka na luzie, bez spinki i wiele inspiracji.

Ta forma edukacji (praca w grupach warsztatowych) bardzo mi się sprawdziła, bo angażuje uczestników, pozawala na szeroką wymianę doświadczeń, interakcję i poznanie innych hotelarzy poprzez współpracę nad zadaniami. To formuła spotkania, w której nie ma stanowisk, a jest przede wszystkim człowiek i możliwość zbudowania dobrych relacji.

Będzie też sporo zabawy, bo w ten sposób można się też uczyć, będzie „mała” grywalizacja, nagrody dla najlepszych zespołów projektowych na zakończenie dwóch dni. Hotel Galaxy jest nadal partnerem tego wydarzenia, bo tak planowaliśmy, kiedy można było się spotykać i tak zostanie w tej wirtualnej edycji. W drugi dzień (wtorek, 12 maja) będzie wieczorna integracja (dobrowolna) w formie zabawy i edukacji, czyli 3 pytania do … Będę pierwszą osobą w tej zabawie, którą uczestnicy “odpytają”. Myślę, że to będzie niezapomniany wieczór integracyjny.

 

To wydarzenie jest dla hotelarzy – pasjonatów gościnności z wartościami, którzy chcą:

  • dowiedzieć się, jak szybko i skutecznie odpowiadać na zmieniające się potrzeby gości i tworzyć usługi dające im wartość (wyższa rentowność)
  • nauczyć się, jak mapować wrażenia, tworzyć punkty styku i spójności doświadczeń by zwiększyć zadowolenie gości i doskonalić obsługę (poprawa mierzalnych wskaźników zadowolenia gości)
  • wykorzystać projektowanie usług hotelowych do koncentracji na odbiorcy/gościu, innego myślenia o sprzedaż, wzmocnić zaangażowanie i motywację personelu hotelu do współpracy i otwartości (myślenie procesowe, praca zespołowa, odpowiedzialność)

 

Czego oczekuję od uczestników?

  • otwartości i entuzjazmu na warsztatowe metody nauki on line (praca w grupach, ćwiczenia, zadania do wykonania, itp.)
  • chęci nauki poprzez doświadczanie, dzielnie się wiedzą oraz otwartości na nowe relacje zawodowe
  • współpracy, zaangażowania, dystansu do siebie, luzu i poczucia humoru

 

Jeśli spełniasz powyższe kryteria, to zgłoś się bez wahania, bo liczba miejsc jest ograniczona. Zgłoszenia przyjmujemy do 7 maja 2020.

 

Pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia on line,

Violetta Hamerska

 

P. S. Zapraszamy firmy, które chciałyby zostać PARTNERAMI MERYTORYCZNYMI wydarzenia: etirez@etirez.pl

 

Bieżące informacje o wydarzeniu możesz śledzić na moim profilu na FB i wydarzeniu. Kliknij poniżej w ikonę FB.

 

Organizatorem wydarzenia jest Etirez Violetta Hamerska. Jeśli masz dodatkowe pytania, to napisz: etirez@etirez.pl

PROGRAM – HOTELOWY POWER DAY ON LINE  – 11 MAJA (PONIEDZIAŁEK)

 

11,00 – 11.15 – powitanie i omówienie planu dnia

11.15 – 12.00 – wykład inauguracyjny Violetty Hamerskiej

12.00 – 12.15przerwa z niespodzianką

12.00 – 13.00 – wprowadzenie do warsztatów, podział na grupy i praca warsztatowe (cz.1.)

13.00 – 15.00 – przerwa na obiad (chat roomy otwarte dla grup)

15.00 – 16.30 – prezentacja wyników pracy w  grupach + głosowanie

16.30 – 17.00 –  podsumowanie dnia, wnioski i refleksje oraz podziękowania

 

Zgłoszenie – pobierz i wyślij zgłoszenie (aktywny formularz), a potem upewnij się, że doszedł na mail: etirez@etirez.pl

 

Kliknij w link i pobierz plik do wypełnienia >>>>>. Zgloszenie na 4 edycję Hotelowy Power Day On Line – Maj 2020  <<<<<

 

Zgłoszenia do 7 maja (czwartek). Liczba miejsc ograniczona

PROGRAM – HOTELOWY POWER DAY ON LINE  – 12 MAJA (WTOREK)

 

11,00 – 11.15 – powitanie i omówienie planu dnia

11.15 – 13.00 – wykład Violetty Hamerskiej

13.00 – 15.00 – przerwa na obiad (chat roomy otwarte dla grup)

15.00 – 16.30 – praca warsztatowa (cz.2.) + prezentacja wyników pracy w  grupach

16.30 – 17.00 –  podsumowanie wydarzenia, wnioski i refleksje oraz podziękowania

19.00 – integracja on line, czyli 3 pytania do … Spotkanie dla chętnych uczestników

 

Zgłoszenie – pobierz i wyślij zgłoszenie (aktywny formularz), a potem upewnij się, że doszedł na mail: etirez@etirez.pl

 

Kliknij w link i pobierz plik do wypełnienia >>>>>. Zgloszenie na 4 edycję Hotelowy Power Day On Line – Maj 2020  <<<<<

 

Zgłoszenia do 7 maja (czwartek). Liczba miejsc ograniczona

Korzyści z udziału będzie bardzo wiele, bo to wydarzenie relacyjne i merytoryczne.

Oto 3 główne korzyści dla Ciebie z udziału w 4. edycji HPD:

  • Dowiesz się jak w praktyce tworzyć wartości, by goście byli zadowoleni i wracali do obiektu (większa sprzedaż)
  • Poznasz w praktyce poprzez ćwiczenia 3 narzędzia do tworzenia usług i produktów, które dają wartość dla gości (wyższa rentowność)
  • Nauczysz się nowych sposobów pozyskiwania gości, które oparte są na tworzeniu relacji i emocji

 

Jeśli masz pytania, to napisz: etirez@etirez.pl

Zgłoszenie – HOTELOWY POWER DAY – 11 maja 2020  <<< pobierz >>>

 

Zgłoszenia do 7 maja (czwartek). Liczba miejsc ograniczona

 

Warunki udziału

Koszt udziału w HPD to wykłady, ćwiczenia warszatowe oraz dostęp do aplikacji.

Koszt udziału dla aktywnych hotelarzy i właścicieli hoteli:

  • 295 zł brutto
  • 266 zł brutto dla byłych uczestników HPD i osób z obiektów Hotel Przyjazny Rodzinie

Pozostali uczestnicy – 885 zł brutto

Uwaga!

  1. Dla osób indywidualnych – możliwość rozłożenia kosztów uczestnictwa na raty.
  2. Dla firm – zniżki w zależności od liczby osób oraz poziomu współpracy z organizatorem.
  3. Dla uczniów i nauczycieli szkół hotelarskich – specjalne ceny po wysłaniu zapytania.
 
Masz pytania? Napisz: etirez@etirez.pl
 
Zgloszenie na 4 edycję Hotelowy Power Day On Line – Maj 2020  <<<< kliknij

 

Zgłoszenia do 7 maja (czwartek). Liczba miejsc ograniczona

Jeśli chcesz wziąć udział w Hotelowym Power Day On Line, to zgłoś się bez wahania, bo liczba miejsc jest ograniczona. Jeśli masz dodatkowe pytania, to napisz:etirez@etirez.pl

Zgłoszenia do 7 maja 2020

 

Zgloszenie na 4 edycję Hotelowy Power Day On Line – Maj 2020 <<<<<< kliknij

 

Pobierz zgłoszenie i wyślij na adres: etirez@etirez.pl

Do 4. Edycji Hotelowy Power Day ON LINE zostało:

Dzień(s)

:

Godzina(y)

:

Minut(y)

:

Sekund(y)

1 + 14 =

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress

Pin It on Pinterest