Serdecznie zapraszam na wydarzenie edukacyjne online

 

7. Hotelowy Power Day ONLINE

 

Jak przekształcić stronę internetową hotelu w strategiczne miejsce pozyskiwania bezpośrednich rezerwacji?

Skuteczne sposoby tworzenia cyfrowych doświadczeń, które angażują gości online.

31 marca 2021 (środa) 10.00 – 14.00

 

Zagadnienia:

1. Jak można bezpowrotnie stracić potencjalnego gościa na stronie hotelu w 15 sekund?
  • Błędy innych, których Ty już nie popełnisz
  • Przykłady stron hotelowych, które dobrze konwertują
  • Budowanie uwagi użytkownika – praktyczne wskazówki do zastosowania
 

2. Nowe potrzeby gości w świecie online. Rebranding strony hotelu?

  • Jak cyfrowa rewolucja w czasie pandemii zmieniła użytkowników?
  • Co lubią algorytmy na stronie hotelu?
  • Jak przygotować ofertę hotelu na urządzenia mobilne?

 

3. Kup teraz! Dlaczego strach przed utratą motywuje do zakupu

  • Czego ludzie się boją?
  • Jak budować relacje z gośćmi online?
  • Siła spójności marki hotelu i wpływ na decyzje zakupowe

 

Termin: 31 marca 2021 (środa)

Czas: 10.00 – 14.00 

Pierwszy temat: 10.00 – 11.15 

Przerwa: 11.15 – 11.30

Drugi temat: 11.30 – 12.45  

Przerwa: 12.45 – 13.00

Trzeci temat: 13.00 – 14.00

 

Cena za udział za 1 osobę – inwestycja:

Do 10 marca – 299 zł netto

Do 19 marca – 399 zł netto

Do 30 marca – 499 zł netto

W przypadku 2 lub więcej osób – cena za uczestnika do ustalenia. Spotkanie jest w aplikacji Zoom w formie interaktywnych prezentacji.

 

Zgłoszenia: info@violettahamerska.pl

Zapraszam serdecznie,

Violetta Hamerska

 

Bieżące informacje o wydarzeniu możesz śledzić na moim profilu na FB. Kliknij poniżej w ikonę FB.

 

Organizator:

Violetta Hamerska – ekspert jakości usług i zarządzania doświadczeniami gości (Guest Experience). Wykorzystuje wiedzę z Service Design oraz zachowań nabywczych konsumentów i psychologii e-commerce. Projektuje doświadczenia cyfrowe użytkownika na stronie internetowej hotelu oraz offline, czyli gościa w hotelu, które wdraża wraz z zespołem hotelu. Tworzy również strategie budowania doświadczenia marki hotelu (Hotel Brand Experience). Zajmuje się poprawą jakości obsługi gości poprzez projektowanie nowych usług oraz edukację z zakresu psychologii obsługi gości.

 

Do 7. Edycji Hotelowy Power Day ONLINE zostało:

Dzień(s)

:

Godzina(y)

:

Minut(y)

:

Sekund(y)

14 + 2 =

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress

Pin It on Pinterest