Ludzie. Emocje. Motywacje

Co tydzień, w każdą ŚRODĘ wiedza w pigułce na aktualne tematy z zakresu strategicznego
i operacyjnego zarządzania w hotelarstwie.

Dołącz do Biuletynu, by co tydzień czytać o:

  • zarządzaniu jakością usług hotelowych
  • zarządzaniu doświadczeniem gości (Guest Experience)
  • zarządzaniu doświadczeniem pracowników (Employee Experience)
  • psychologii obsługi gości
  • psychologii motywacji 
  • projektowaniu wyjątkowych doświadczeń gości i pracowników hotelu
  • zarządzaniu zmianami i empatycznym przywództwie
  • rezyliencji, dobrostanie, komunikacji, rozwoju, technologii

Do kogo piszę?

Piszę do hotelarzy – profesjonalistów, którzy zarządzają zespołami hotelowymi oraz inwestorów hotelowych, którzy mają otwarte głowy i chcą wiedzieć więcej. Piszę także do hotelarzy, którzy są pasjonatami swojej pracy. Piszę, by przekazać:

  • nowoczesną wiedzę na powyższe tematy
  • inspiracje, które pozwalają się doskonalić
  • przykłady od praktyków (studium przypadku)

… I przede wszystkim, by dzielić się moimi poglądami, sposobem myślenia i przekonaniami, które zbudowałam na założeniach normach społecznych, czyli zapraszam Cię do mojego mentalnego świata.

Odbierz prezent, czyli moje 3 artykuły z Hotelarza:

Dlaczego nie pracują wydajnie?

Jak ich zmotywować?

Z tego artykułu dowiesz się:

  • Na czym polega bierna obecność w pracy oraz jakie są jej konsekwencje i koszty dla pracodawcy?
  • Jak lider może motywować swój zespół? 
  • Jak działa motywacja? Trzy podstawowe potrzeby psychologiczne w motywacji.

Jaki pracownik,

takie doświadczenia gości

Z tego artykułu dowiesz się:

  • Dlaczego środowisko, w którym przebywamy wpływa na naszą postawę, wartości i działania?
  • Na czym polega psychologiczny kontrakt pracy i dlaczego doświadczenia pracowników nie mogą być przypadkowe?
  • Od czego zależy motywacja do pracy w hotelarstwie?

Nie ma ludzi, 

do TAKIEJ pracy

Z tego artykułu dowiesz się:

  • Jakie zmiany czekają nas w kulturze organizacji i przywództwie w hotelarstwie?
  • Po co potrzebne jest DNA obiektu hotelowego i na czym polega budowanie wizerunku marki pracodawcy?
  • Co można zrobić, by zachęcić ludzi do pracy w hotelarstwie?

Zapisz się do biuletynu i zaproś osoby z Twojego zespołu do subskrypcji.

Kim jestem? 

Nazywam się Violetta Hamerska

Jestem ekspertem, konsultantem i mentorem,
a przede wszystkim praktykiem z zakresu zarządzania jakością usług hotelowych oraz psychologii obsługi gości i psychologii motywacji. Zajmuję się także trendami oraz badaniami nowych potrzeb gości i pracowników (profilowanie behawioralne). 

Projektuję wyjątkowe doświadczenia gości
i pracowników, stanowiące przewagę konkurencyjną dla obiektu, które wdrażam w życie wraz z zespołem hotelu.

Od roku pracuję jako Interim Manager, czyli jako wynajęty człowiek do realizacji konkretnych zadań w danym hotelu. Obecnie najwięcej moich zleceń dotyczy praktycznej edukacji na stanowisku pracy (learning by doing w systemie 1:1)  z zespołami recepcji, restauracji i SPA. Prowadzę także  indywidualny mentoring dla kierowników liniowych z kompetencji menadżerskich. Diagnozuję również potrzeby zespołów z psychologii obsługi, by potem przygotować dla nich warsztaty edukacyjne.

Pracuję jako konsultant architektów i inwestorów na etapie projektowania hoteli oraz jako audytor jakości usług (mam na koncie ponad 100 audytów). Moja praca jest zarówno zawodem, jak i pasją, a moje ponad 30-letnie doświadczenie w hotelarstwie i turystyce oraz solidna wiedza psychologiczna pomagają mi rozumieć złożoność świata VUCA i przekazać tę widzę innym.

Zapisz się i pobierz artykuły

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress

Pin It on Pinterest