Ludzie. Emocje. Motywacje
Co tydzień, w każdą ŚRODĘ wiedza w pigułce na aktualne tematy z zakresu strategicznego
i operacyjnego zarządzania w hotelarstwie.
Dołącz do Biuletynu, by co tydzień czytać o:
- zarządzaniu jakością usług hotelowych
- zarządzaniu doświadczeniem gości (Guest Experience)
- zarządzaniu doświadczeniem pracowników (Employee Experience)
- psychologii obsługi gości
- psychologii motywacji
- projektowaniu wyjątkowych doświadczeń gości i pracowników hotelu
- zarządzaniu zmianami i empatycznym przywództwie
- rezyliencji, dobrostanie, komunikacji, rozwoju, technologii
Do kogo piszę?
Piszę do hotelarzy – profesjonalistów, którzy zarządzają zespołami hotelowymi oraz inwestorów hotelowych, którzy mają otwarte głowy i chcą wiedzieć więcej. Piszę także do hotelarzy, którzy są pasjonatami swojej pracy. Piszę, by przekazać:
- nowoczesną wiedzę na powyższe tematy
- inspiracje, które pozwalają się doskonalić
- przykłady od praktyków (studium przypadku)
… I przede wszystkim, by dzielić się moimi poglądami, sposobem myślenia i przekonaniami, które zbudowałam na założeniach normach społecznych, czyli zapraszam Cię do mojego mentalnego świata.
Odbierz prezent, czyli moje 3 artykuły z Hotelarza:
Dlaczego nie pracują wydajnie?
Jak ich zmotywować?
Z tego artykułu dowiesz się:
- Na czym polega bierna obecność w pracy oraz jakie są jej konsekwencje i koszty dla pracodawcy?
- Jak lider może motywować swój zespół?
- Jak działa motywacja? Trzy podstawowe potrzeby psychologiczne w motywacji.
Jaki pracownik,
takie doświadczenia gości
Z tego artykułu dowiesz się:
- Dlaczego środowisko, w którym przebywamy wpływa na naszą postawę, wartości i działania?
- Na czym polega psychologiczny kontrakt pracy i dlaczego doświadczenia pracowników nie mogą być przypadkowe?
- Od czego zależy motywacja do pracy w hotelarstwie?
Nie ma ludzi,
do TAKIEJ pracy
Z tego artykułu dowiesz się:
- Jakie zmiany czekają nas w kulturze organizacji i przywództwie w hotelarstwie?
- Po co potrzebne jest DNA obiektu hotelowego i na czym polega budowanie wizerunku marki pracodawcy?
- Co można zrobić, by zachęcić ludzi do pracy w hotelarstwie?
Zapisz się do biuletynu i zaproś osoby z Twojego zespołu do subskrypcji.
Kim jestem?
Nazywam się Violetta Hamerska
Jestem ekspertem, konsultantem i mentorem,
a przede wszystkim praktykiem z zakresu zarządzania jakością usług hotelowych oraz psychologii obsługi gości i psychologii motywacji. Zajmuję się także trendami oraz badaniami nowych potrzeb gości i pracowników (profilowanie behawioralne).
Projektuję wyjątkowe doświadczenia gości
i pracowników, stanowiące przewagę konkurencyjną dla obiektu, które wdrażam w życie wraz z zespołem hotelu.
Od roku pracuję jako Interim Manager, czyli jako wynajęty człowiek do realizacji konkretnych zadań w danym hotelu. Obecnie najwięcej moich zleceń dotyczy praktycznej edukacji na stanowisku pracy (learning by doing w systemie 1:1) z zespołami recepcji, restauracji i SPA. Prowadzę także indywidualny mentoring dla kierowników liniowych z kompetencji menadżerskich. Diagnozuję również potrzeby zespołów z psychologii obsługi, by potem przygotować dla nich warsztaty edukacyjne.
Pracuję jako konsultant architektów i inwestorów na etapie projektowania hoteli oraz jako audytor jakości usług (mam na koncie ponad 100 audytów). Moja praca jest zarówno zawodem, jak i pasją, a moje ponad 30-letnie doświadczenie w hotelarstwie i turystyce oraz solidna wiedza psychologiczna pomagają mi rozumieć złożoność świata VUCA i przekazać tę widzę innym.