W czasie spotkania Hotelowy Power Day, które miało miejsce w Warszawie w kwietniu 2019 – Violetta Hamerska przygotowała dwa wykłady o Guest Experience 4.0. dla hotelarzy, którzy chcą wiedzieć, jak i dlaczego emocje odgrywają kluczową rolę w budowaniu relacji oraz tworzeniu produktów i usług. W czasie wykładu zaprezentowany został nowy model dystrybucji i sprzedaży, który wynika z tworzenia doświadczeń gości.
1. Jak dodać emocje do produktu i usługi, czyli o budowaniu lojalności gości w Guest Experience 4.0.?
- Komunikacja w erze cyfrowej.
- Mapy ścieżki klienta wg Kotlera.
- Nowy model tworzenia doświadczeń.
- Pięć nowych trendów dla branży do budowania zadowolenia gości.
- Jaka jest różnica pomiędzy USP a ESP?
- Co to jest Guest Experience, a czym nie jest?
- Jak dodać emocje do produktu?
- Dobre przykłady GEx z rynku hotelowego w Polsce.
2. Co widać, kiedy jeszcze nic nie mówimy? Mowa ciała, komunikacja niewerbalna, czyli jak czytać ludzi, by lepiej rozumieć naszych gości i współpracowników.
Mowa ciała, czyli komunikacja niewerbalna to dzisiaj kluczowa umiejętność, kiedy pracujesz z ludźmi, a kiedy obsługujesz gości, to wręcz niezbędna kompetencja, aby budować relacje. Mowa ciała to nasze gesty, mimika, ruchy ciała, sposób poruszania się, tembr głosu i sposób wypowiadania się, czy kontakt wzrokowy.
Dlaczego komunikacja niewerbalna jest kluczowa w aktywnej komunikacji z gościem, w badaniu jego potrzeb i antycypowaniu?
O tym i o innych zagadnieniach z tego tematu dowiesz się w czasie wykładu Violetty Hamerskiej, która jest certyfikowanym ekspertem komunikacji niewerbalnej.
Czas trwania razem – ok. 2 h.
Aby zamówić wykład:
https://kursyonline.violettahamerska.pl/zamowienie/