Niezadowolony gość uderza w dzwonek na biurku recepcjonisty

Swoje prawa nie tylko warto, ale i trzeba znać, zarówno gdy jesteś Gościem hotelowym, jak i Hotelarzem. Jakie masz prawa w hotelu?

Pisałam już o szerzej o prawach Gości i Hotelarzy w innym wpisie – dotyczył on dziwnych reklamacji. Tym razem przygotowałam dla Was infografikę, która w krótkich słowach podsumowuje ten tekst. Może także zostać wydrukowana i powieszona w widocznym miejscu w hotelu, tak aby Goście mieli do niej zawsze dostęp. Warto to zrobić, bo może Wam pomóc uniknąć wyjaśniania, czemu Gość nie ma podstaw do reklamacji.

 

Co daje Gościowi znajomość praw w hotelu?

 

Jeśli znasz swoje prawa w hotelu jako Gość:

  • wiesz, które z Twoich roszczeń są zasadne,
  • masz podstawę do ich egzekwowania,
  • możesz uzyskać korzystną rekompensatę.

 

Co daje Hotelarzowi znajomość swoich praw?


Jeśli znasz swoje prawa jako Hotelarz:

  • możesz z łatwością wytłumaczyć Gościowi, że jego roszczenia są bezzasadne i dlaczego,
  • wiesz, jak możesz zareagować na internetowe wpisy bezpodstawnie oczerniające obiekt,
  • oszczędzasz sobie wiele stresu i nerwów ;).

 

Dlaczego warto wydrukować tę infografikę?

Goście często nie wiedzą, co mogą reklamować, a co nie podlega reklamacji. Ja stawiam na edukowanie i do tego zachęcam Ciebie – wielu z nich czyta sprzeczne informacje w Internecie i przez to są przekonani, że mają rację. Rzetelne źródło dostępne w hotelu da im jasny sygnał, że tu jego prawa będą respektowane i że zasadna reklamacja zostanie rozpatrzona. Pozwoli to także uniknąć obsłudze sytuacji konfliktu z Gościem przekonanym, że ma rację, bo „na forum pisali”.

 

Jeśli wydrukujesz grafikę i umieścisz ją gdzieś w swoim hotelu, daj mi proszę znać (najlepiej pisząc mail na adres: etirez@etirez.pl i dołączając do niego zdjęcie) – chętnie pokażę to na swoim fanpage’u.

infografika: prawa gościa i hotelarza

Plik do pobrania: Infografika: prawa w hotelu dla Gości i Hotelarzy

Porozmawiajmy o prawach w hotelu w mojej grupie – dołącz!

 

O Twoich prawach jako hotelarza możemy porozmawiać również w mojej grupie na Facebooku Merytorycznie o hotelarstwie by Violetta Hamerska, do której serdecznie zapraszam wszystkich Hotelarzy, pasjonatów gościnności.

 

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress

Pin It on Pinterest

Shares
Share This

Podziel się wpisem ze światem!

Spodobał Ci się wpis? Będzie mi miło jeśli podzielisz się nim z innymi :)