AKADEMIA PROJEKTOWANIA DOŚWIADCZEŃ GOŚCINNOŚCI

Akademia powstała w czasie pandemii z pasji do projektowania najlepszych doświadczeń dla gości, kiedy wiele rzeczy nagle się zmieniło. Do projektu zaprosiłam dwójkę wybitnych fachowców i razem stworzyliśmy twórcze trio o uzupełniających się kompetencjach. Niedawno do zespołu dołączyła kolejna osoba. Szybko wzięliśmy się do pracy, bo otrzymaliśmy pierwsze zlecenie, które potrwało 12 tygodni. Przeprowadziliśmy pierwsze w branży hotelowej badania o nowych potrzebach gości. Rezultaty będziemy pokazywać wkrótce.

Jeśli jako dyrektor hotelu lub inwestor:
  • szukasz pomysłów na nowe usługi, które są źródłem dochodów
  • chcesz stworzyć spójność doświadczeń dla Twoich gości on line i off line
  • wyróżnić się na rynku i odróżnić od innych obiektów
  • rozumieć czego potrzebują Twoi gości i za co chcą dodatkowo zapłacić
  • albo udoskonalić swoje usługi i zarządzić doświadczenieĶ Twoich gości
  • masz odwagę, by poznać prawdę poprzez mierniki, jakie tworzysz doświadczenia dla swoich gości

 

albo jeśli … nie wiesz co zrobić, a chcesz coś zmienić, to skontaktuj się z nami i ustalimy plan działania. 

 

Zapraszamy do kontaktu, a chętnie podejmiemy się nowych wyzwań. Uprzedzamy, że nasze współpraca ma skutki uboczne w postaci zaangażowanego zespołu, który rozumie pojęcie Service Design. A ponadto … jest wysoki wskaźnik zadowolenia gości.

7 + 9 =

 

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress

Pin It on Pinterest