WEBINARY DLA HOTELARZY
Z PSYCHOLOGII OBSŁUGI GOŚCI
ZARZĄDZENIE REKLAMACJAMI GOŚCI
Jak radzić sobie z roszczeniami gości w czasie pandemii?
Asymetria zależności pomiędzy obsługą, a gośćmi hotelowymi?
Termin: 30 września (środa) w godz. 18.00 – 20.00
W relacjach pomiędzy gościem, a obsługą hotelu pojawiają się czasami trudne sytuacje, które mają wiele przyczyn. W konsekwencji dochodzi do ujawniania się negatywnych emocji, jeśli obie strony nie wykażą dobrej woli, by znaleźć rozwiązanie.
Bywa i tak – niestety coraz częściej, że goście używają szantażu emocjonalnego, aby wpłynąć na obsługę w taki sposób, aby poprzez legendarne już zdanie „opiszę was w social mediach i wystawię negatywną opinię” żądać nadmiarowych rekompensat, które nie są adekwatne do sytuacji.
Podobne sytuacje prowadzą do asymetrii pomiędzy gościem, a obsługą. Zwykle asymetria nie jest dobrym stanem, ponieważ któraś ze stron na tym traci. Bywa czasami i tak, że goście mają powody do reklamacji, a obsługa hotelu nie umie tego rozwiązać w taki sposób, by gość mimo wszystko był usatysfakcjonowany.
W czasie spotkania pokażę na przykładach i omówię mechanizmy powstawanie nieporozumień. Powiem również, co zrobić, kiedy negatywne emocje zaczynają przeważać i sytuacja staje się prawie bez wyjścia. A przede wszystkim pokażę, co należy zrobić, aby nie było rozbieżności pomiędzy kreowanymi oczekiwaniami gości, a realizacją usługi w rzeczywistości. Na koniec przedstawię rekomendacje do zarządzania procesem reklamacji jako systemowym podejściem do roszczeń. Cały temat zostanie przedstawiony w ujęciu strategicznym dla hotelu.
W czasie spotkania dowiesz się:
- Jakiego rodzaju sytuacje tworzą nieporozumienia w obsłudze?
- Na czym polega asymetria zależności gości i obsługi hotelu i jakie są z tego konsekwencje dla obu stron?
- Jak profesjonalnie zarządzić procesem reklamacji w obsłudze gości, by trudne sytuacje miały potencjał do powrotu gościa?
Dla kogo:
- kadry zarządzającej obiektami hotelowymi
- kierowników liniowych recepcji, gastronomii i służby pięter
- hotelarzy oraz uczniów szkół hotelarskich, którzy chcą podnosić swoją wiedzę i budować kompetencje
Inwestycja: Promocyjna cena – 99 zł netto (122 zł brutto) do 28.09.2020.
A potem 139 zł netto (171 zł brutto) do 30.09.2020
Ponadto:
- Każdy uczestnik może przesłać do 29 września swoje pytania, na które będą udzielane odpowiedzi w czasie spotkania w czasie bloku: pytań i odpowiedzi (45 min). W części pytań dyskusja będzie moderowana przez prowadząca.
- Po webinarze uczestnicy otrzymają e-book z podsumowaniem najważniejszych elementów z psychologii obsługi gości, które były na spotkaniu.
Zgłoszenia do pobrania: Zgłoszenie na webinar 30.09.2020
Webinar 30.09.2020
Dzień(s)
:
Godzina(y)
:
Minut(y)
:
Sekund(y)